22 mai 2012

Jubile Ballroom

Jubile Ballroom este amplasat in Sos. Pipera, intr-o zona in care ballroomurile sunt la ele acasa. Am sunat pentru o intalnire, iar domnul de la capatul celalalt s-a dovedit a fi o persoana saritoare si bine-voitoare. Am ajuns acolo la ora stabilita, am vazut cele doua sali pe care le au si am purces la discutii.
Unul din saloane, Le Reve, arata incredibil! Intrarea mare, spatioasa, culorile calde, vii, mesele frumos aranjate, curat. O combinatie reusita de verde cu crem. Ce sa mai! Mi-a placut teribil. Am gasit totusi un mic minus: numarul minim de invitati este de 110... iar salonul respectiv mi se pare cam mic pentru atatia oameni (mai ales ca e nunta si trebuie sa mai ramana loc si pentru trecerea ospatarilor si pentru dans)...
Celalalt salon, L'Amour, este la fel de frumos, doar ca ceva mai mare. Si acesta era aranjat frumos, cu rosu si crem, doar intrarea este ceva mai mica decat la primul, dar... mai conteaza? Oricum nu stai in hol...
Partile lor bune sunt urmatoarele: nu cer taxa pentru sala sau pentru servire, iti pot include aranjamentele florale (au unele micute, standard), includ bautura, avansul pana la data nuntii este acceptabil, tortul este inclus in meniu in limita a 10 kg.
Ce nu e foarte ok este pretul meniului. Noi am reusit sa il aducem in jur de 83 euro cu tort, bauturi, mancare si aranjamentele florale standard.

0 comentarii: