22 mai 2012

Cafeneaua Actorilor de Vara

Cafeneaua Actorilor de Vara din parcul Tineretului a fost primul local vizitat. Si pentru ca era aproape de casa si pentru ca meniurile afisate pe site-ul lor mi s-au parut acceptabile. Initial am vorbit la telefon cu o domnisoara ce parea ca stie ce are de facut si care mi-a spus "ma gasiti aici pana la ora 22:00"; asa ca ne-am dus. Domnisoara nu mai era (desi era ora 20:00), insa ne-a luat in primire un domn. Spre deosebire de prima persoana, acesta nu prea stia pe ce lume se afla.
Lasand la o parte lipsa de informare de care a dat dansul dovada, voi vorbi despre local si servicii (ce a stiut sa ne spuna).
Amplasarea cafenelei este uimitoare. Pe marginea lacului Tineretului. Terasa este impresionanta, insa salonul de evenimente nu m-a multumit. Mi s-a parut mic si inghesuit. Mese pe stanga si pe dreapta, spatiu de dans lipsa... cam ciudatel. Bine... dupa asta am vazut altele si mai ciudate :))
Este musai de mentionat ca meniurile de pe site sunt asa cum sunt. Adica nu includ absolt nimic: aranjamente brocard pentru mese si scaune (dar au ei pe cineva la care te pot trimite pentru colaborare), aranjamente florale (dar aceeasi situatie de mai sus - au pe cineva cu care sa colaborezi), tortul miresei. Le mentionez pe acestea pentru ca am gasit suficient de multe localuri care includ serviciile astea in meniuri.
Din cauza cetii in care ma aflu in momentul asta, planuiesc sa mai dau un telefon si sa fac pe naiba in patru sa ma intalnesc cu domnisoara cu care am vorbit prima data... nu pot sa zic nici ca e un local bun, nici ca nu e bun pentru simplul motiv ca informatiile primite au fost incomplete si la fiecare intrebare adresata am primit un raspuns care incepea cu "nu stiu ce sa va spun, nu cred, mai bine vorbiti cu colega"...
Un minus destul de maricel si de luat in calcul ar fi acela ca pe parcursul evenimentului terasa de langa sala de nunti ramane deschisa clientilor. Mi se pare cam aiurea...
Voi mai merge o data pentru ca imi trece prin minte posibilitatea amenajarii nuntii pe terasa deschisa :)
Keep in touch

0 comentarii: