28 martie 2012

Dentist

Un nou pas spre a avea "momentul perfect" este vizita la dentist... Da, stiu ca nu ai nevoie de motiv ca sa ai grija de dintii tai, insa se pare ca mie imi trebuie un impuls. Am o masea cariata un pic pe interior (nu cred ca e mare branza) si (hold on)... o masea sparta in dreapta sus :(
M-am tot gandit sa ma duc la dentist sa ii arat fraierei "cine-i sefu", insa mi-e o frica de doctori si injectii de zici ce-i aia.
Chiar azi am vorbit cu o fosta colega de liceu care lucreaza ca asistent la un cabinet stomatologic. Si ea mi-a zis "bai, parca te stiam mai curajoasa". Bai... si eu ma stiam mai curajoasa... Adica... ma dau cu placa de snowboard... merg cu prietenul pe motor... ma dau cu role, patine... Nu am mari stresuri. Insa cand vine vorba de doctori, devin instabila emotional.
Am cautat astazi pe net sa vad despre ce e vorba si daca sunt un specimen unicat. Cand colo, ce sa vezi? Plina lumea de fricosi ca mine. Care mai de care povesteste de maseluta lui dureroasa si de frica pe care a incercat-o cand a intrat in cabinet pentru prima data, apoi toti se dau smardoi la iesire ca nu a fost mare ciorba.
Din cate am inteles eu, frica asta a mea are o denumire: dentofobie. Hmm... interesant, insa nu ma coafeaza pe deplin. Ce sa fac sa scap de ea? Colega mea m-a asigurat ca nu am de ce sa ma tem  si sa imi fac griji si mi-a promis (ca la copiii mici) ca o sa fie totul ok (poate imi da o jucarie :D )
Oricum, programarea e facuta, iar maine, la 17:30 urmeaza ca dl. cu masca pe gura si manusi albe sa imi decida soarta.. :(
Acu'... ce sa fac? Vreau sa am un zambet imaculat la nunta. Si nu vreau ca peste cativa ani sa ma mahnesc uitandu-ma la poze si vanzadu-mi maseaua rupta.. :(

Tineti-mi pumnii si... va povestesc maine cum a fost primul control :)

Update: Am fost aseara... Dl. doctor a dat verdictul: maseaua mea trebuie scoasa. Din pacate nu am reusit sa imi inving frica si nu am ramas sa o scot... Va trebui sa ma reprogramez intr-o zi in care o sa ma simt in stare sa imi fac curaj... O zi in care nu or sa mi se taie picioarele si nu o sa simt ca lesin... :(

0 comentarii: