26 martie 2012

Hello!

Asa cum scrie si la sectiunea "Welcome" din dreapta blogului, minunea minunata s-a intamplat acum o saptamana, in Paris. Nu ne-am grabit sa discutam prea multe pe marginea acestui subiect pentru ca avem toooot timpul din lume. Nu ne grabim :)
Primul pas dupa logodna, cand ne-am intors in tara, a fost acela de a le spune parintilor despre decizia noastra. Nu am vrut ceva banal, de genul "mama, tata, noi ne luam", asa ca am pitrocit o idee mai amuzanta care sa inlature un pic din atmosfera oficiala care se asterne de obicei la astfel de "vestiri". Chiar asa: am anuntat logodna de Buna Vestire :))
Asadar, inainte de orice, am mers la un magazin de personalizari cadouri din Carrefour si am luat doua tricouri negre. Aratau cam asa:


Vineri seara, cand am mers la parintii mei, eu m-am imbracat intr-un tricou alb, iar el a avut o camasa deasupra. Am palmat sticla de sampanie dupa dulapul de la intrare, iar cat il pupau ai mei pe el, eu am fugit la baie sa schimb tricoul. Cand am iesit din baie, el si-a desfacut camasa, iar ai mei parinti au putut citi pe mine "M-a cerut!", iar pe el "Si a zis da!" :)
Bineinteles ca au fost fericiti, am desfacut sticla de sampanie, ne-au urat toate cele bune... cum se face :)
Sambata a urmat tura a doua. Au venit parintii lui :) Am luat-o de la capat: tricouri, anunt, fericire, pupaturi, imbratisari si felicitari :)

Duminica, pentru ca toata lumea ne intreaba "cand?" si pentru ca e bine sa stim oarecum din timp ce vrem sa facem, am ales o data estimativa: 17 august 2013. Va trebui sa mergem intai sa ne sfatuim cu un preot, sa vedem ce zice... insa din pacate... anul viitor am vazut cam putine w-enduri in care se pot face nunti. Inca nu sunt pe deplin lamurita cu luna iulie. Nu am gasit nici un post in luna asta, insa nici nu scria ca s-ar putea face...

Oricum, odata stabilita data estimativa, urmeaza sa alegem nasii. This is a tough one!
Am cautat pe internet si am intrebat in stanga si in dreapta: dupa ce criterii trebuie sa alegem nasii? Dupa statutul financiar? Dupa relatia pe care o avem cu ei? Consider ca ce-a de-a doua este cea mai importanta. Insa avem prieteni putini care sunt casatoriti... si sunt si mai apropiati ca varste. Ceva mai mari... deja trec in partea de "cunostinte de-ale parintilor" si... parca nu as vrea nici asa.
Asadar, ne-am impotmolit aici. Si pana la viitoare hotarari... ma opresc din scris.
Va anunt cand reusim sa ne hotaram la un cuplu care sa ne faca onoarea de a fi alaturi de noi in asemenea momente frumoase :)

0 comentarii: