30 martie 2012

Sport

Trebuie sa incep prin a spune ca nu sunt foarte multumita de conditia mea fizica. Sunt cam lenesa in ultima perioada si a cam inceput sa ma streseze ideea ca am 1.69m si 60 kg.
Asadar, pana ma hotarasc ce fac cu dentistul, m-am gandit sa nu ma mai stresez prea tare si sa incerc sa ma relaxez iesind din hibernarea din iarna.

Asadar, trec pe salate si piept de pui fiert. Ceaiuri si fructe (in mod special grapefruit pentru ca am inteles ca are ceva calitati de ardere a grasimilor). Deasemenea, am inteles ca dupa sport ar merge perfect masaj cu crema anticelulitica si infasat in folie alimentara (m-am documnetat pe site-uri sa vad daca e buna si am auzit ca merge struna :P).
Asadar... ma apuc de treaba: alergare in parc o ora pe zi (am auzit ca merge si sarit coarda - chiar mai bine decat alergatul) si de asa-zisul "regim" de primavara. Sa vedem ce iese :)

Sper ca dupa sa nu mai fiu asa stresata si lenesa :)))


Update: Desi ma laudam ca ma apuc de sport... inca nu am reusit sa fac alta miscare inafara de curatenia de Paste :)) Se pare ca vremea de afara nu vrea sub nici o forma sa ma supuna unor teste de rezistenta fizica, asa ca se mentine nasoala... Daca nu am apucat sa ies in parc la alergat, va spun ca mi-am luat coarda. Beleaua e ca in casa nu am nici o sansa sa joc coarda (sau am, dar cu riscul de a ma alerga vecina de sub mine :)) ). Asadar... astept vremuri calduroase ca sa pot sa ies din casa, insa pana atunci... mai utilizez ocazional bancuta de abdomene. Am facut deja primul pas: am sters praful de pe ea :))

0 comentarii: